Sopimusehdot ovat voimassa 25.10.2023 alkaen ja koskevat Forsten Digital Oy:n verkkokursseja ja valmennuksia.

1. Palveluntarjoaja

Forsten Digital Oy

Y-tunnus: 3086864-4

Postiosoite: Seunalantie 3 B 5, 00730 Helsinki

2. Yleistä

Näitä sopimusehtoja sovelletaan kuluttajan, yrityksen tai yhteisön (jatkossa: ”Asiakas”) ja Forsten Digital Oy:n (”Palveluntarjoaja”) välisessä suhteessa. Palveluntarjoaja myy digitaalisia palveluja, kuten verkkokursseja ja etäyhteyksin toteutettavia valmennuksia.

3. Sopimuksen voimassaolo

Sopimus Asiakkaan ja Palveluntarjoajan välillä on kertaluontoinen. Kertaluontoinen sopimus syntyy, kun Asiakas ostaa Palveluntarjoajalta palvelun tai tuotteen. Asiakas ei ole tämän jälkeen missään tilanteessa velvollinen ostamaan Palveluntarjoajalta muita tuotteita eikä sitoudu mihinkään toistuviin maksuihin tai ostoihin.

4. Hinnat

Palveluntarjoajalla on oikeus muuttaa palveluidensa hintoja. Verkkopalvelussa näkyvä hinta on voimassa oleva hinta kyseiselle palvelulle. Hinnat ilmoitetaan sekä ilman arvonlisäveroa (24%) että sen kanssa siten, että arvonlisäveron osuus on selkeästi ilmoitettu.

5. Maksuehdot

  1. Käytettävissä olevat digitaalisten palvelujen maksutavat näkyvät ostoksen tekemisen yhteydessä.
  2. Palveluntarjoaja käyttää digitaalisten palvelujen maksunvälityspalveluna Stripe -palvelua (Stripe Payments Europe, Ltd) ja Kajabi-palvelua (Kajabi LLC). Stripe tai Kajabi tai niiden välittämät maksupalvelut voivat näkyä maksua suoritettaessa ja tiliotteella maksun saajana. Tutustu Stripen käyttöehtoihin ja Kajabin käyttöehtoihin.
  3. Maksun viivästyessä Asiakas on velvollinen maksamaan viivästyskorkoa korkolain mukaan. Mikäli maksu ei ole saapunut eräpäivään mennessä, Palveluntarjoaja voi katkaista Asiakkaan pääsyn ostamiinsa palveluihin viivästyneiden tai maksamattomien maksujen takia. Tämä ei kuitenkaan poista Asiakkaan maksuvelvollisuutta.
  4. Palveluntarjoaja ei vastaa sopimuksista, jotka Asiakas tekee kolmansien osapuolten kanssa ostaessaan tuotteita. Esimerkiksi jos Asiakas ostaa palvelun osamaksulla, tällöin maksuvelvollisuus voi siirtyä täysin Asiakkaan ja osamaksupalvelua tarjoavan yrityksen väliseksi. Asiakkaan on tarkistettava kolmannen osapuolen ehdot maksutapaa valittaessa.

6. Palveluiden käyttöoikeus

  1. Asiakas saa palvelun ostettuaan siihen henkilökohtaisen käyttöoikeuden niin pitkäksi ajaksi kuin ostohetkellä palvelun tai tuotteen yhteydessä on ilmoitettu. Käyttöoikeus on rajattu. Palveluiden ja sisältöjen omistus- ja tekijän- ja teollisoikeudet eivät milloinkaan siirry Asiakkaalle.
  2. Käyttöoikeus on Asiakkaalle henkilökohtainen ja antaa Asiakkaalle oikeuden käyttää ostamaansa palvelua vain omassa yksityisessä tai oman yrityksen käytössä näiden ehtojen mukaisesti.
  3. Asiakas ei saa jakaa käyttöoikeutta kenenkään kanssa eikä siirtää sitä kenellekään. Asiakas ei saa näyttää tai levittää käyttöoikeutta vaativien palveluiden sisältöä millään tavalla (esim. internetissä), ellei Palveluntarjoaja anna siihen erikseen lupaa. Asiakkaan käyttäjätilin tai käyttöoikeuden jakaminen tai levittäminen on sopimusrikkomus ja voi johtaa palveluiden katkaisuun ja mahdollisiin korvausvaatimuksiin.
  4. Käyttöoikeutta vaativa sisältö voi Palveluntarjoajan yksipuolisella päätöksellä ja ilman ilmoitusta muuttua vapaasti saatavilla olevaksi ja päinvastoin.

7. Vastuunrajoitukset

  1. Palveluntarjoaja ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta, paitsi siihen asti kuin kuluttajansuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on vahingon osalta määrätty.
  2. Palveluntarjoaja ei missään tapauksessa vastaa palvelujen, tuotteiden tai näiden sisältämien materiaalien pohjalta ja johdosta tehtyjen asiakkaan päätösten seuraamuksista tai näiden tuloksista. Palveluntarjoaja ei näin ollen takaa sitä, että tämän palvelut välittömästi tuottavat asiakkaalle rahallista tuottoa.
  3. Palveluntarjoaja ei vastaa verkkosivuston käytön yhteydessä esiintyneistä teknisistä häiriöistä ja siitä seuraavasta puutteellisesta tilausten käsittelyssä eikä kolmansien osapuolien tarjoamien palveluiden, kuten kurssialustan, toimintahäiriöistä (kuten järjestelmien toimintahäiriöt ja viiveet maksujen siirtymisessä). Palveluntarjoaja ei vastaa Asiakkaan ja kolmansien osapuolien tekemistä sopimuksista esimerkiksi oston yhteydessä.
  1. Palveluntarjoaja ei ole velvollinen täyttämään sopimusta, jos se kohtaa ylivoimaisen esteen, jota se ei voi kohtuudella ratkaista. Ylivoimaisena esteenä pidetään tapahtumaa, joka tosiasiallisesti estää tai tekee kohtuuttoman vaikeaksi tehtävän suorittamisen määräajassa. Tällaisia ovat sota, kapina, luonnonmullistus, yleinen energiajakelun keskeytyminen, tulipalo, valtion talousarvion tai valtioneuvoston asettama oleellinen rajoitus toiminnalle, lakko, saarto tai muu yhtä merkittävä ja epätavallinen sopijapuolista riippumaton syy.

8. Palveluiden saatavuus ja toimivuus

  1. Palvelun käyttö edellyttää rekisteröitymistä kurssialustalle. Rekisteröitymisvaiheessa Asiakkaan tulee ilmoittaa vaaditut tiedot.
  2. Asiakas vastaa tietojen ajantasaisuudesta ja oikeellisuudesta. Palveluntarjoaja ei vastaa väärien tietojen antamisen johdosta aiheutuvista mahdollisista vahingoista.
  3. Osassa yrityksen palveluita voidaan hyödyntää kolmansien osapuolien ympäristöjä ja sovelluksia. Asiakas vastaa itse tällaisten sovellusten asentamisesta ja käyttämisestä. Palveluntarjoaja ei vastaa kolmansien osapuolien ympäristöjen ja sovellusten toimintahäiriöistä eikä tarjoa teknistä tukea niiden käyttämiseen.

9. Ehtojen muutos

Yritys pidättää itselleen oikeuden muuttaa sopimusehtoja. Asiakas on velvollinen tarkistamaan sopimusehtojen sisällön ja päättämään sen jälkeen, haluaako hän jatkaa sopimusehtojen noudattamista. Mikäli asiakas ei halua noudattaa näitä tai myöhemmin muutettuja sopimusehtoja, Palveluntarjoajan sivustojen ja palveluiden käyttö tulee välittömästi lopettaa.

10. Peruutusehdot

Kuluttaja-asiakas hyväksyy, ettei tällä ole Suomen kuluttajansuojalain mukaista peruuttamisoikeutta sen vuoksi, että kyseessä on palvelu, jonka asiakas saa digitaalisesti heti käyttöönsä. Kuluttajansuojalain mukaista 14 päivän peruuttamisoikeutta ei tällöin ole, ellei yritys ole sitä itse erikseen antanut. Myöskään yritys- ja yhteisöasiakkaalla ei ole peruuttamisoikeutta, ellei yritys ole sitä itse erikseen mainitusti antanut.

KASVUA GOOGLELLA – Intensiivikurssi itseopiskellen sekä KASVUA GOOGLELLA – Henkilökohtainen menestysmatka Annan kanssa -palvelukokonaisuuksissa on 60 vuorokauden rahat takaisin -takuu seuraavin ehdoin: Asiakas käy läpi kaikki kurssin videot 100-prosenttisesti ja lähettää pyynnön rahojen palautuksesta osoitteeseen [email protected] 60 vuorokauden kuluessa palvelukokonaisuuden ostopäivästä.

11. Asiakkaan vastuut

Asiakas ymmärtää ja hyväksyy tuotteiden kuvauksissa mainitut palvelujen sisällöt sekä nämä käyttö- ja palveluehdot. Mikäli ostettuun palveluun sisältyy henkilökohtaisia valmennuksia, jotka Asiakas varaa itsenäisesti hänelle toimitettua sähköistä ajanvarauslinkkiä käyttäen tai Palveluntarjoajan ja Asiakkaan yhteisestä sopimuksesta, Asiakkaan tulee ilmoittaa mahdollisesta ajan peruutuksesta viimeistään edellisenä päivänä. Asiakas on oikeutettu peruuttamaan ja siirtämään jo sovitun ajan kolme kertaa palvelun aikana.

Mikäli Asiakas ei varaa palveluun kuuluvia valmennusaikoja palvelun voimassaolon aikana tai peruuttaa valmennusajan neljännen kerran, katsotaan palveluun kuuluva valmennus peruutetuksi ja Palveluntarjoaja ei ole enää velvollinen tarjoamaan Asiakkaalle tuotekuvaukseen kuuluvaa valmennuspalvelua.

12. Henkilötietojen kerääminen ja luovuttaminen

Palveluntarjoaja noudattaa kaikessa henkilötietojen keräämisessä ja käsittelyssä tietosuojalakia. Palveluntarjoajan tietosuojaseloste löytyy yrityksen verkkosivuilla.

13. Erimielisyydet ja sovellettava laki

  1. Nämä sopimusehdot on laadittu, jotta erimielisyyksiä ei syntyisi. Mikäli kuitenkin erimielisyyksiä syntyy palveluista tai sopimuksesta muutoin, pyritään ne ratkaisemaan asiakkaan ja yrityksen välisillä neuvotteluilla.
  2. Kuluttaja-asiakas: mikäli palveluita tai muutoin sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi ottamalla yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan (www.kuluttajariita.fi). Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttaja voi olla myös yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (kuluttajaneuvonta.fi).
  3. Tähän sopimukseen sovelletaan Suomen lakia. Palveluista tai sopimuksesta muutoin aiheutuvat erimielisyydet ratkaistaan Palveluntarjoajan kotipaikan mukaisessa tuomioistuimessa, elleivät Asiakas ja Palveluntarjoaja pääse asiassa neuvotteluilla sovintoon.